W ZWIĄZKU Z UTRZYMUJĄCĄ SIĘ SYTUACJĄ EPIDEMICZNĄ W KRAJU SPOSÓB ZAŁATWIENIA WSZELKICH SPRAW W PORADNI P-P
od 3 LISTOPADA 2020r., NALEŻY USTALAĆ TELEFONICZNIE:
kontakt: 17 788 49 78 lub 606 503 243
NIE PRZYJMUJEMY KLIENTÓW NIE UMÓWIONYCH TELEFONICZNIE!
WSZELKIE DOKUMENTY NALEŻY DOSTARCZAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ, MAILOWĄ LUB BEZPOŚREDNIO DO SKRZYNKI PODAWCZEJ ZLOKALIZOWANEJ WEWNĄTRZ BUDYNKU PORADNI – BEZPOŚREDNIO PRZY DRZWIACH WEJŚCIOWYCH
ODBIÓR ORZECZEŃ, OPINII I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW
OD GODZ. 9.00 DO GODZ. 14.00
adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b
e-mail: pppmielec@poczta.onet.pl
Wszystkie druki są do pobrania w zakładce: “DRUKI DO POBRANIA“
Procedury postępowania diagnostycznego:
- Pracownik poradni wspólnie z partnerem z zespołu diagnostycznego analizuje zgłoszenia pod kątem zasadności, pilności, w tym do bezpośredniej pracy w poradni.
- W pierwszej kolejności rozpatrywane są wnioski dotyczące wydania orzeczeń, opinii o WWR, nauczania indywidualnego.
- Przed przyjazdem dziecka do poradni pracownik przeprowadza z rodzicem telefoniczną ankietę – „Wywiad epidemiologiczny dla klientów przyjmowanych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Mielcu”. W przypadku stwierdzenia zagrożenia, dziecko nie może być przyjęte w poradni, pozostaje w domu. Na diagnozę przyjmowane są wyłącznie osoby zdrowe, nie objęte kwarantanną, nadzorem epidemicznym, a w dniu wizyty rodzic podpisuje ankietę w Poradni).
- W momencie telefonicznego umawiania wizyty rodzic jest informowany o zasadach obowiązujących podczas wizyty w poradni w związku z Covid – 19.
Niewyrażenie zgody na przedstawione warunki (stosowanie środków ochronnych) jest równoznaczne z odmówieniem zgody na badanie.
- Dziecko umówione na badanie oraz jego rodzic/opiekun przychodząc do poradni ma założoną maseczkę ochronną na twarz oraz rękawiczki. Dziecko musi posiadać własne przybory do pisania (2 długopisy, ołówek, kredki…), chusteczki higieniczne, wodę do picia.
- Pracownicy poradni pracując w gabinecie w bezpośrednim kontakcie z klientem mają założone na głowie przyłbice ochronne/maseczki i rękawice.
- Klient poradni sygnalizuje swoje przybycie dzwonkiem umieszczonym przed wejściem głównym do budynku.
- Klient przychodzi do poradni na ustalony termin i godzinę. W przypadku zbyt wcześniejszego przyjścia oczekuje na zewnątrz budynku.
- Przed wejściem do gabinetu rodzic i dziecko są zobowiązani do dokładnego zdezynfekowania rąk.
- Diagnoza z dzieckiem prowadzona jest w gabinecie skracając jej czas trwania do minimum, zachowując odstęp pomiędzy diagnostą, a klientem 1,5-2 m. Rodzic na czas prowadzonych czynności z dzieckiem czeka na wyznaczonym miejscu (krześle) na korytarzu, lub jeśli to możliwe czeka poza budynkiem.
- Wywiad z rodzicem oraz rozmowa podsumowująca prowadzona będzie bez bezpośredniego kontaktu z rodzicem dziecka, przy użyciu telefonu czy innych dostępnych komunikatorów.
- Po każdorazowym wyjściu klienta z poradni gabinet jest dezynfekowany.
- Zespoły Orzekające odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem.